Selene2Jo sóc Selene Martí. He viscut tota la vida al poble, quasi tot el temps a Alcossebre, però també alguns anys a Alcalà. Ara estic a Alcossebre en cap de setmana i festius, i a Castelló entre setmana, ja que estic a la UJI estudiant Comunicació Audiovisual. A més, sóc la secretaria de la Junta del Grup de danses “Lo Cirilo”, associació de la que sóc membre des de que es va obrir l’actual escola de danses, fa més de 10 anys.

Estic ací per a donar­-li a la política del poble una visió jove i diferent. La vella política en que les persones que ocupen càrrecs de poder es desvinculen de la gent del poble ha acabat. Ara som la gent del poble, la gent que sempre hem participat i formem part de les persones anònimes qui volem començar a prendre la paraula. És el moment que persones així ens arromanguem i ens posem a treballar per millorar el que tant estimem.

Com a jove trobo moltes mancances en les demandes que fa el govern local per millorar la nostra vida diària. Per a començar, necessitem una millora en el transport públic. D’una banda per a comunicar adequadament la nostra població i aconseguir una millor cohesió entre els nostres nuclis urbans. D’altra banda també per a poder desplaçar­-nos a altres localitats. Perquè la gent jove mereixem poder estudiar fora i tornar a casa. I la gent no tant jove mereix poder-­se desplaçar a les poblacions veïnes amb facilitat.

Per tot açò he decidit formar part de la candidatura de compromís, on he trobat companys i companyes amb qui treballar dia a dia i reclamar millores per a la vida de les persones.