Joan_Manuel_01Em dic Joan Manuel Barceló i formo part de la llista de compromís per Alcalà i Alcossebre amb el tercer lloc. Sempre he anat a l’escola d’Alcalà fins a principis de l’any 2000 que vaig tindre l’oportunitat de començar i acabar la meva formació com a tècnic en treballs forestals i conservació del medi ambient i després com a Tècnic Superior en Gestió i organització dels recursos natural i paisatgístics a Sogorb. Actualment estic estudiant ‘Grau en Enginyeria Agroalimentària i Medi Rural’ a la UJI. A més, compagino la meva carrera amb un voluntariat a  la ‘Fundació Síndrome de Down’ de Castelló.

Compromís per Alcalà és un col·lectiu que sempre ha treballat dia a dia fent la feina ben feta de forma respectuosa, generosa, humil i responsable. Per això vaig començar a participar ja fa temps d’este projecte engrescador i pel que ara dono la cara sabent que no em decebrà.

Des de Compromís puc treballar per a les persones de forma honrada, responsable i amable. Considero que actualment tenim moltes coses a millorar en la gestió i organització de les fires agrícoles, per exemple, on la participació i l’opinió de la ciutadania ha de ser primordial. També penso que hem d’impulsar el turisme rural, recuperar part de les nostres costums, revitalitzar àmbits importants com l’esport, la sanitat i la cultura. Des de compromís treballem i treballarem per a tindre un poble que recupero i no baixi  l’economia, on les famílies puguen viure dignament i la gent tinga un treball sostenible, digne i segur.