domingoSóc Domingo Casany i sóc llicenciat en Ciències de la Informació i he treballat sempre en la gestió d’empreses turístiques. Des de fa sis anys visc a Alcossebre amb la meua dona Lourdes i el meu fill Denys. Els tres recolzem la candidatura de Compromís Alcalà i Alcossebre perquè creem en un projecte eco-sostenible, dinàmic en l’economia i socialment solidari És el moment de pensar en què pots fer per el teu país i no el que el teu país pot fer per tu. Per això m’he decidit a donar el pas de pendre partit pel poble en que visc.
Compromís represente la millor alternativa de renovació. El seu pograma és viable i suposa millores qualitatives i reals per a Alcalà i Alcossebre i els seus habitants. També és un partit amb seny i gent que creu sincerament en el desenvolupament d’un projecte. És un partit que afavoreix la incorporació dels joves i les dones a la vida política, creu en el seu potencial i en el enriquiment de la diversitat. En Compromís per Alcalà i Alcossebre he trobat l’equip de persones amb ganes i il·lusió per treballar pel benestar de totes les persones que viuen al nostre terme municipal.
La meva experiència empresarial en l’àmbit turístic aporta una mirada diferent. La meva implicació en el sector pot facilitar la potenciació dels recursos naturals d’Alcalà i Alcossebre per a un desenvolupament turístic sostenible.